Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av C&M - 23 oktober 2009 22:53

Alltså, jag sticker inte under stolen med att jag tycker idol är roligt att titta på. Det är underhållande (det tycker dock inte M som bitchar ordentligt varje gång jag vill se det... samma visa varje fredag) och lite småspännande. MEN!!! vad är det med dessa tjejer som sitter och skriker vid scenen? De gråter och skriker och ser allmänt panikslagna ut. Skärp er för fan! Nog har jag varit ung och lyssnat på pojkband, men jag har aldirg fått the urge att skrika rakt ut... Det är så fantastiskt störande att höra så jag känner för att åka dit och ge dem en ordentlig örfl...


Mitt favvopojkband när jag var yngre var Take That och sedan också Backstreet boys.



Jag tänkte få in We've got it goning on, som var Backstreet boys första hit och den jag fastnade för men den gick inte att bädda in. Men kolla gärna på den här. Get down var dock också en jättefavorit.


Take That fastnade jag för när jag var typ 11 eller 12. Jag lyssnade sönder deras första skiva Take That and paryt... särskilt den här låten

Underbart bra, eller hur? Fyra vältrimmade pojkbandskillar och en vithårig kille som är så långt från pojkband som man kan komma egentligen. Hur tänkte de när de tog in Gary Barlow? I och för sig var han min favvo då... vad säger det om mig? Kolla va ung Robbei är, haha!!


När de sedemera splittarades nån gång 96-97 så tror jag att jag fällde nån tår och lyssnade på Never Forget


We're not invincible, we're only people...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards