Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av C&M - 29 oktober 2009 21:35

Fan va tråkigt att de inte fick va kvar. Kommer sakna dem i truppen. Vilka stopskott ska ta deras plats nästa år? nä! jag gillar det inte. gillar inte förändringar. Jag gillar när saker förblir de samma. Vad det beror på kan man väl fråga sig men jag har mina aningar.Stackars Eklund fick inte förlängt för han är skadad. Han har inte spelat på så länge. Vem kommer vilja ta in honom nu? Å Tobbe har också varit skadad mycket. Vad ska han göra? Fasen va jobbigt det måste vara att vara elitidrottare. Vad gör man när laget inte vill ha en längre, och ingen annan vill ha en? Måste vara grymt jobbigt... om man inte heter Zlatan eller nåt annat stort och kan klara sig på de miljoner man tjänar.


Inge lyxfällan i kväll. Tråkigt. Bara skit nu. Kanske ska gå och sova lite.


//C

Av C&M - 29 oktober 2009 18:31

Den här veckan har jag varit trött. Jag vet inte om det beror på tidsomställningen eller om det har med arbetstiderna att göra. Efter att vi bytte arbetstider till 10.30 till 19.00 vissa dagar har jag blivit tröttare. jag vet inte varför. Man kan ju tycka att jag skulle gilla lite sovmorgon, men jag vet inte... jag blir ju så trött.


Vi har så kallt här inne. Nu har jag massa ljus tända för att få upp lite värme. Vi får inte tummen ur heller och ringer till de som vi ska ringa till om det utan vi sitter här och fryser.


Just nu är M iväg och byter däck på bilen. Det blir en blixtvisit till Kalmar i helgen. Det ska bli trevligt. Vi hade tänkt åka nästa helg men en del omständigheter gjorde att det blir den här helgen istället.


Jag har fortfarande inte bestämt mig om skorna... Såg ett par på skopunkten men de var inte lika bra. Skit också.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards