Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av C&M - 14 oktober 2009 22:28

  

Vår dator har börjat stänga av sig när den blir varm. Gillar inte det. Förut har den bara blivit väldigt var och hängt sig lite, men nu stänger den av sig oxå. skulle nog behöva en ny. Vad sägs om den här?

Visst är den fin!?

Men jag tror det blir en ny Acer. Den vi har har varit ganska bra för en billig penning, och den nya jag har sett är fin.


TRÅKIGT!!!! att det inte blir nåt VM. Fan, att lagerbäck avgår är som en epok som går i graven. han har varit förbundskapten i nästan halva mitt liv. Hur ska det här bli? jag minns knappt att när Tommy Svensson var förbundskapten. Vem kommer ta över? Ingen kommer bli som Lagerbäck. Jag hoppas vi kan fortsätta med linjen med att behålla förbundskaptenen längre än många andra gör. Dom pratar om Hasse Backe... jag vet inte jag... är inte han lite för självsäker i hur allt ska göras. Tänk om han tar över och så blir det inte som han har tänkt. Hur hanterar han det? Avgår han då? Jag tror att förundet är fega och tillfrågar Lennartsson, han som är kapten för U21 landslaget. Det var ju därifrån Tommy Söderberg kom... Vi får se. Jag kommer sakna Lagerbäck. I wish you luck on your way!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards