Alla inlägg den 27 februari 2009

Av C&M - 27 februari 2009 22:48

Det var väl inte så bra att inte kunna vinna mot Malmö under ordinarie tid. Skärpning!


Vem har bestämt att vi ska leva såhär? Man jobbar 8 timmar om dagen. Kommer hem, äter, diskar glor på tv sover. Jobbar, äter, diskar, plockar sover. Helg. Skönt. Sover, vilar, myser, umgås. Ny vecka.... Jobba fem dagar, ledig två. Vem bestämde att det skulle vara så?? om jag vill jobba 3 dagar och vara ledig fyra. Varför kan jag inte få vara det? Varför är livet inte lite mer fritid och lite mindre jobb? Skulle vi inte vara lite lyckligare då? Känna lite mindre press? Eller? skulle det bara bli värre och vi skulle känna att vi hade mindre tid på oss att utföra det vi måste hinna göra? Tunn lina att gå på. Jag vet inte. Så här på fredagskvällen har man ju ingen lust alls att tänka på att man ska gå och jobba igen. Någonsin. Men det går väl över som vanligt. 

Av C&M - 27 februari 2009 19:38

Vad fyran är värdelösa på att hitta vettiga kommentatorer....Kan ju bero på att dom tar bottenskrapet eftersom de flesta som kan något väljer seriösa kanaler och inte vill delta i "lallar-tv" nr1. Men Lif Boork tar alla pris. En kommentator ska vara objektiv och inte framhålla något lag eller favorisera. Men Boork går över alla gränser, han är i stort sett supporter till både Malmö (eller Malmoeäh som fansen skriker) och patetiska *ora. Det är sorgligt och framför allt trist att höra hur han gång på gång framhåller hur bra de båda lagen presterar och motståndarlaget är värdelösa. Spelar ingen roll om malmö eller *ora ligger under med tre-fyra mål så är dom ändå det bästa laget på isen.....Väldigt märkligt......


Sådär...Nu fick jag skriva av mig lite....Nu krossar vi Malmoeäöeh i andra....Heja Leksand....


Ps, C håller med om allt....tror jag.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards