Alla inlägg den 16 februari 2009

Av C&M - 16 februari 2009 22:46

Så då ska jag göra mitt första bloggning nånsin. Får väl se om det är nåt för mig.


Har precis kommit hem från en hockey-bockeymatch med jobbet och ikväll tog vi vår första seger efter att ha varit lite slagpåsar under vintern. Inga mål av mig idag men väl en ribbträff och sen koncentrerade jag mig mest på att spela defensivt och hålla motståndarna långt från vårt mål. Lyckades ju rätt bra då segern skrevs  till 7-2.


"Charlie Wilsons War" på tv med Philip Seymore Hoffman och han är den bästa skådisen nånsin. Ursäkta Al Pacino och allt vad ni heter men P S H är den störste. Om ni inte sett hans filmer är det hög tid att ni gör det. Boogie Nights, Magnolia, Capote osv. Kolla in IMDB.com för fler filmer med honom och se dom.


Mina inlägg här, den närmaste framtiden, kommer mest handla om laget med stort L....Leksand. Kvalserien närmar sig och nervositeten börjar stiga. Finns bara två lägen som jag ser det Heaven or Hell.....Vilket kommer märkas här.


Sen hoppas jag även kunna roa nån med en och annan historia kanske och sen gillar jag youtube vilket oxå kommer märkas med saker som dessa;

Av C&M - 16 februari 2009 21:05

Av C&M - 16 februari 2009 17:50

Nu har jag varit sjuk och hemma från jobbet i två dagar. Jag började på jobbet för två veckor sedan. Febern är borta men jag har fortfarande grymt ont i halsen efter att ha hostat konstant i två dagar och nätter. Nu har jag väldigt svårt för att komma fram till om jag ska gå till jobbet i morgon. Mitt jobb betyder väldigt mycket telefonprat, vilket kommer bli svårt för mig när jag har så ont. Idag har jag knappt pratat alls för att vila rösten, men det gör fortfarande ont som 17. Dessutom blir jag lätt andfådd och trött så fort jag rör på mig och jag vill absolut inte bli sjuk igen och vara hemma. Men jag vill inte vara borta för länge från mitt nya jobb. Jag har en provanställning och vill inte att något ska göra att den inte förlängs efter 6 månader.


Så... the big question... ska jag vara hemma i morgon och försöka få mindre ont i halsen och bli frisk. Eller ska jag gå till jobbet och hoppas att jag kan hålla en konversation med kunderna utan att hosta och rispa sönder rösten?


 Fler än jag kan tappa rösten....

Av C&M - 16 februari 2009 15:49

Det här hände idag när jag skulle skriva ett nytt inlägg...

Av C&M - 16 februari 2009 12:27

http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Grekland/Halkidiki/Halkidiki/Hotel/Sithonia+Thalasso+x+SPA.htm?Search=True&


Jag vill åka iväg nu!!!! skulle väl i och för sig inte va så kul att åka när man är sjuk, men ändå!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards