Alla inlägg den 19 februari 2009

Av C&M - 19 februari 2009 21:25

Av C&M - 19 februari 2009 18:15

Tjohoo!! Så jäkla kul att de åkte så bra idag och tog ett silver! Vilken härlig insats av David Ekholm. Denna uträknade, ofta 50+ placerade skidskytt. Snacka om att gå igång på sin sambos framgångar. Eller så är han bara i riktigt bra form. Själv satt jag på jobbet och lyssnade och kollade på biathlonworld.com om vartannat. Det ringer ju med jämna mellanrum så jag kan inte lyssa på radion hela tiden. Då har biathlonworld.com en kanonsida som uppdateras efter varje åkare har skjutit och vid varje tidskontroll. Kul som fan e det i alla fall. Synd om Ferry bara som inte kunde  vara med.


I kväll är det Sveriges värsta bilförare. Att dessa människor har fått körkort är för mig outgrundligt. Vad gjorde dom, mutade uppkörningskontrollanten eller? De är ju rent livsfarliga och jag blir rädd av att veta att dessa människor finns ute på våra vägar. När jag ser hur de resonerar och kör blir jag förvånad över att jag kuggade på min första uppkörning för att jag inte gick in åt sidan när en bilist ville köra om mig i en kurva där det var omkörningsförbud och för att jag släppte över en snubbe vid ett övergångställe som var lite för långt ifrån övergånstället. Det var 5 år sedan. Jag är fortfarande bitter på killen. Dessutom godkände han killen som körde upp efter mig, trots att han var sämre på att köra enligt min bilskolärare som satt med i bilen vid båda tillfällena. =(



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards