Alla inlägg den 20 februari 2009

Av C&M - 20 februari 2009 21:31

Svaret på kvällens Ortsfråga i på spåret. Att folk orkar skicka in sånt. Om inte Oldsberg fortsätter, vem ska då skriva alla tråkiga ordvitsar. Ivar i centrum... Gällivare. Det blir inte lägre humor än så. Men jag tittar i alla fall. Det är roligt, enkel underhållning helt enkelt.


nu till något annat. Jag har sedan i maj förra året kämpat för att gå ner i vikt. Jag har lyckats ganska bra och i måndags hade jag tappat 27kg. Nu har jag gått upp 2,5kg men kan inte fatta varför. Jag vet att man väger mer på kvällen, men i morse stod det +2kg på vågen. Det här gillar jag inte. Hur kan jag lägga på mig 2,5kg på 3dagar utan att jag har varit onyttig? Jag var visserligen sjuk i slutet på förra veckan och måndag och tisdag, har jag gått upp sen jag blev frisk? I och för sig har jag druckit mycket och fått i mig massa vätska. Kan det bero på det? Fattar inte och blir lite ledsen. Får se vad vågen säger efter helgen. Jag måste kämpa ner mig i alla fall 15kg till för att vara nöjd. Hur fan ska jag hitta motivation till det? 


//C

Av C&M - 20 februari 2009 20:05

Nu är det helg igen. Gud så skönt! Fredagen började inte bra. Skulle kliva upp 07.05 men när klockan ringde var den 07.50 Vilken felställning av klockan. Det blev en snabbmorgon och jag blev några minuter sen. Inget kul sätt att börja dagen på. Annars har det varit en ganska skön dag. Lungt på jobbet och när jag kom hem bakade jag lite kakor och gjorde muffins. Ikväll blir det som vanligt På spåret, fast lite speciellt är det ju. Det är FINAL. Ska bli kul att se det nu. Sen blir det väl slutet på Let's dance och lite HJÄLP! Käk från greken men den brukar vara lite sådär så vi får väl se om laxen smakar gott.


Då kör vi. 


Ortsågtan ikväll: Grusat självförtroende. Var är det?


//C

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards