Direktlänk till inlägg 22 april 2009

En dag som alla andra...

Av C&M - 22 april 2009 19:55

Inte mycket har hänt. En och annan jobbig kund, men annars har dagen gått ganska fort. nu är det bästa tv kvällen i veckan, Roomservice och sedan Grey's... Det skulle vara någon sitcom vid 22 så skulle kvällen vara kirrad. Men jag minns de gamla goda tiderna när det var vänner kl 20 (eller var det 21?) på onsdagar. Bästa serien genom tiderna. Jag vet inte hur många gånger man har sett den eftersom femman visar den om och om igen men den blir aldrig dålig. Jag mår fortfarande fruktansvärt dåligt när jag ser avsnitten när Ross och Rachel gör slut, och sista avsnittet är en snyftare. Jag gråter som ett barn. Sorgligt nog kommer det nog aldrig att göras en sån serie igen. Såg precis avsnittet när Joey och Rachel har blivit ihop och ska till Ross på middag. Ett skitbra avsnitt.


Det är fruktansvärt pinsamt men jag måste säga att Danny Saucedo eller vad han heter är en liten favorit. Det är Roomservice och de ska göra om någon lokal åt EMD.  De andra två töntarna har jag inte mycket till övers för, men Danny... hehe... när han sjöng öppna din dörr i idol... Shit nu låter jag som en fjortis. sorry M... Lite lammkött bara. Du vet att man måste ha en backup....


//C

 
 
Ingen bild

therese

22 april 2009 21:24

jag grinar också som en unge när Rachel står i dörren och säger "I got off the plane"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards