Alla inlägg den 3 april 2009

Av C&M - 3 april 2009 22:07

Idag körde både jag och M ett stenhårt pass på gymet och tog slut på oss helt. Jag har inte haft så hög plus och blivit så svettig på länge. Ganska skönt att känna den känslan men kroppen kommer inte vara så glad i morgon. Nu är det äntligen helg och det ska bli så skönt med en slappar/läs helg. Jag ska frossa i änglar och demoner. Det är ju inga skidor för första gången på väldigt länge, då får man ett helt annat förfogande över helgen. Vi kan disponera helgen hur som helst utan att skidorna tar upp hela dagen(och att titta på skidorna är inget som går att ta bort, jag måste se det). Blir nog att städa akvariet också, och köpa ett nya träningsskor. Jag behöver att par skor som stödjer upp utsidan på foten så jag inte sliter ut senan på utsidan av vristen. Det gör jag nu när jag går, och det gör väldigt ont, supination kallas det har jag hört. Motsatsen är pronation, när man sliter på insidan av sulorna kan man kanske säga och behöver stödja upp under hålfoten.


Ikväll har vi hyrt en film, Burn after reading. Hoppas den är rolig. Den ska vara bra har jag hört, och lagom lång 1.30 Då hinner jag inte somna.


Såg ett jättefint halsband


Det skulle jag vilja ha, men det finns många andra fina som Efva Attling har också. Kolla på hennes hemsida.


//C 

Ovido - Quiz & Flashcards