Alla inlägg den 12 april 2009

Av C&M - 12 april 2009 22:08

Jag har länge funderat på om man skulle ta och klippa av en stor del av håret, så att det blir haklångt ungefär. Undrar om jag skulle passa i det? Nu har jag håret uppklippt och det kortaste håret är ungefär till hakan, när man gör en fläta eller en låg tofs ramlar det kortaste håret fram, och det ser ut som kort frisyr. Då ser det ganska fint ut faktiskt. *funderar* Ska till frissan om en månad. Får se vad jag ska göra då. M vill inte att jag ska ha kort hår, och det talar nog emot att jag klipper mig. Jag har alltid haft ganska långt hår. Utom en gång när jag var liten och bestämde mig för att klippa av luggen under pappas täcke... slutade med en utflykt till frissan i Kramfors och jag kom hem med stubb och hockeyfrilla... så kan det gå. Dessutom klippte jag mig axellångt på resan till St. Petersburg. Ett plötsligt infall var det, då hade jag väldigt långt hår. Men det växte ut igen. I gymnasiet hade jag hår ner på halva ryggen, men sedan har jag succesivt klippt det lite kortare och kortare. Nu är det väldigt uppklippt och jag funderar på att klippa det rakt av och käklångt för att få det att växa ut rakt igen... Dessa svåra frågor.... he, he.


Idag har vi varit inne i stan och strosat runt. Köpte en glass och fikade lite, sedan åkte vi ut till Kista golfklubb och deras range och slog några bollar för första gången i år. Det gick ganska bra, fick i väg de flesta bollarna utan att slå i mattan för många gånger. Dock funderar jag på om jag ska gå om nybörjarkursen igen eftersom det har tagit mig två år att försöka få mitt "gröna kort" Det låter som jag är skitdålig, men det tycker jag inte att jag är. Jag går runt på 16-17 poäng varje runda men jag kan inte vara jämn över 18 så då tycker jag inte det är någon idé att spela upp... Får se hur jag gör.


Ikväll har vi ätit tacos, och snart ska vi se nån film "Pineapple express", får se om den är ok. Har även köpt ett nytt nagelack idag, får se om det är fint på. Det glittrar. Bilder kommer.


//C

Av C&M - 12 april 2009 19:53

.....min mobil fungerar inte längre, det har den inte gjort på några dagar, men nu ska den iväg på service. Jag har sån där touch screen, och nu verkar det som att den har hängt sig och telefonen går in och ska skriva meddelanden hela tiden. jävla skittelefon! så nu ska den iväg på service, och jag fick en lång lista från halebop om vad som kan hända om det inte är ett fel som täcks av garantin. En hel del verkar det som, kolla här:


Om garantin inte täcker felet kommer ett kostnadsförslag att skickas hem till dig, priset som visas i kostnadsförslaget visas utan moms.
Om inte kostnadsförslaget godtas av dig som kund, kommer en undersökningsavgift på 500kr att tas ut om du vill ha telefonen returnerad utan att den åtgärdats.

Garantin omfattar inte:
1. Detaljer av förbrukningkarraktär, såsom t ex batterier.
2. Normalt underhåll, såsom t ex rengöring av produkten
3. Förslitning eller förändring av varan som är en följd av normal användning av varan.
4. Inställnings- eller justeringsåtgärder som är avsedda att utföras av användaren

Halebop svarar inte för fel som uppkommit genom:
* Att varan inte skötts eller brukats i enlighet med bruksanvisningen
* Att varan utsatts för onormalt brukande eller något liknande förhållande
* Att varan vanvårdats
* Att varan varit utsatt för olyckshändelser eller annan yttre påverkan
* Att varan varit utsatt för elektrisk överspänning från tex åska eller blixt
* Att varan ombyggts eller ändrats
* Att service eller reparation utförts av verkstad som inte godkänts av Halebop
* Att annat än originaldelar monterats eller någon liknande åtgärd vidtagits av köparen

Halebops servicepartner kommer att ta betalt för felundersökning i ovanstående fall.

Men jag har ju inte gjort något!!! Ja, ja, vi får se vad som händer. Tyvärr har jag blivit kär i en annan telefon redan, titta så fin den är


VILL HA!!!!!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards