Alla inlägg den 27 april 2009

Av C&M - 27 april 2009 20:23

Här är några bilder på lägenheten

Badrummet först. Det är jag mest nöjd med. Titta så snyggt!!


Sen kommer köket och det lite tvivelaktiga tapetvalet. Får se om vi behåller det...

 

Köket är fint, lite gulaktigt kanske men det blir nog bättre när det rostfria kommer in också!

 


Hallen hade jättefin tapet och vi valde mörk klinker, in till höger är sovrummet med tapeten som är så fin.

 

//C

Av C&M - 27 april 2009 12:48

Och så måste man jobba efter den. Kan inte helgen vara tre dagar, och så jobbar man fyra dagar. Tycker jag skulle vara en mycket bättre lösning. I lördags var vi på golfbanan för första gången i år. Det gick väl skapligt. 16 poäng, men jag måste ju vara stadigt över 18 poäng för att våga spela upp. Solen sken och det var skönt i lä, men det blåste ganska friskt så det blev kallt. Vi var på Hässelby GK då vår bana Sofielund inte hade öppnat. Vi läste på deras hemsida i förra veckan att de skulle öppna den 24e april, men det gjorde de inte. Då fick vi byta inriktning och åkte tillslut till Hässelby. Banan var lite torr och de har vinterbanor så på vissa ställen var det ganska dåligt, men det gick att spela.


Igår var vi och tittade på nya lägenheten. Va fin den va!! Tapeterna var jag oroligt för innan och det blev väl inte mycket bättre när jag såg vad vi hade gjort för val. Blir kanske att tapetsera om lite på nåt ställe. Är jätteexalterad på att få flytta in. Jag ville inte åka hem igen, ville flytta på stört! I morgon ska vi på möte med bostadsrättsföreningen, ska bli spännande då vi hoppas att vi ska få reda på om vi får bygga en altan av trä istället för de där tråkigta betongplattorna som ligger där nu.


Det är lite tråkigt att det är måndag. Trots att det är kort vecka känns den lång. Känns som en evighet tills jag är ledig på torsdag. Både jag och M tog ledigt då för att kunna vara med när min systerson fyller 4 år. Stora killen! Mycket och göra är det idag också på jobbet. Massa folk som ringer. Och så har jag ont i knät. Det är inge roligt just nu =(


//C

Ovido - Quiz & Flashcards