Alla inlägg den 1 april 2009

Av C&M - 1 april 2009 23:20

jag skriver här nu. Men det gör ju C så det kanske räcker.


Träningsvärk idag efter mitt första Nautilus-pass igår. Jisses vad otränad man är. Var längesedan jag hade sån här träningsvärk. Är ändå rätt skönt med värk i kroppen som är ett slags kvitto på att man rört på sig. Nu kanske jag gick ut lite väl hårt oxå i och med att jag har inte den där spärren som säger "sluta nu, det är för tungt" och "lagomt är bäst"...Nej nej....Jag kunde ju såklart inte ge upp eller sänka de vikter som instruktören lade på så jag tog i och körde på trots att jag egentligen inte orkade...he he...Är man envis så är man. Kanske mer på ont än gott.


Första april idag och har inte stött på eller utsatt nån för nåt sk "aprilskämt". En tradition jag tycker är helt onödig och oerhört löjlig så är glad att sluppit det helt.


Dags att sova nu och studsa upp om några timmar när klockan ringer 05.30 och en ny underbar arbetsdag kallar....eller nåt....Skönt att det är vår i alla fall.


Långt kvar till älgjakten men här är ändå en liten instruktionsfilm om hur det går till.


Ha det bra alla//Micke 

Av C&M - 1 april 2009 22:04

Nu har jag fått reklam både på mailen och i brevlådan om att jag ska kolla in höstens mode från H&M redan nu. Öh.. VA? Det är inte vår än, jag har inte köpt några vårkläder men nu ska jag kolla höstens kläder innan våren och sommaren är här. Finns det någon som köper höstkläder på våren? Jag vill gärna ha sommar och vår innan jag köper höstkläder.


Pisk för sverige i träningslandskampen mot Serbien. Var väl inte vidare kan jag tycka. Men man får väl tänka på att det var b-laget som spelade mot vad jag tror är stora delar av Serbiens A-lag. Danmark vann mot Albaninen... Det blir en hård grupp och vi måste vinna båda matcherna mot Danmark för att gå direkt till VM. Blir nog svårt. Vi får väl hoppas att någon full kille springer in på planen på Parken i Köpenhamn. Då får vi ju tre poäng. Det var ju så vi gick till EM förra året.


//C

Av C&M - 1 april 2009 20:54

Ikväll blev Roomserviceinredningen ganska snygg. Det var Peter Siepen som stod för inredningen och det var väl inte helt väntat att det skulle bli så snyggt. Att han är 46år är lite svårt att förstå, han ser ju inte precis ut att nästan vara 50. Nästa vecka är det Dregen som ska inreda, DET blir riktigt spännande.


Just nu läser jag Änglar & Demoner. Jag har kommit in i den så mycket att jag tar med den till jobbet och läser på lunchen, men idag glömde jag den på jobbet. Katastrof!! Får väl stå ut men den är ju så spännande och har fått mig att bli jättesugen på att åka till Rom igen och hinna se stan på mer än några timmar. Sist vi var där sprang vi igenom stan på 6 timmar. Inte så kul.


Nu är det äntligen Grey's...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards