Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Höstens mode innan våren har kommit?

Av C&M - 1 april 2009 22:04

Nu har jag fått reklam både på mailen och i brevlådan om att jag ska kolla in höstens mode från H&M redan nu. Öh.. VA? Det är inte vår än, jag har inte köpt några vårkläder men nu ska jag kolla höstens kläder innan våren och sommaren är här. Finns det någon som köper höstkläder på våren? Jag vill gärna ha sommar och vår innan jag köper höstkläder.


Pisk för sverige i träningslandskampen mot Serbien. Var väl inte vidare kan jag tycka. Men man får väl tänka på att det var b-laget som spelade mot vad jag tror är stora delar av Serbiens A-lag. Danmark vann mot Albaninen... Det blir en hård grupp och vi måste vinna båda matcherna mot Danmark för att gå direkt till VM. Blir nog svårt. Vi får väl hoppas att någon full kille springer in på planen på Parken i Köpenhamn. Då får vi ju tre poäng. Det var ju så vi gick till EM förra året.


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards