Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av C&M - 25 augusti 2009 21:47

Jag nåddes av den glädjande nyheten att internet låg nere när jag kom till jobbet idag. det innebär att vi inte kan jobba, det enda vi kan göra är att svara i telefon, men vi kan inte lägga ordrar eller se historik på kunderna för vi kommer inte in i våra system. Det innebar att det fanns mycket lite att göra idag. Dessutom ringde det ganska lite, vilket gjorde att dagen blev vääääääldigt lung.


Ikväll har vi betalat räkningar. Shit vad roligt det är... Ja, ja... Vi har i alla fall varit duktiga och sparat undan lite pengar. Kanske hägrar en resa nästa år... 


Nu blir det nog lite seinfeld!


//C

Av C&M - 25 augusti 2009 00:28

jäkla spel som håller en vaken. Och jag som inte sov så mycket inatt. Kommer bli spännande och se hur trött jag är i morgon. Men nu är det dags och sova och jag tycker M ska göra samma sak, men han har precis börjat ett nytt spel av bubble spinner. Blir nog inte sova där...


Go natt


//C

Ovido - Quiz & Flashcards