Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av C&M - 9 augusti 2009 22:37

Då har man sett henne, hon som jag tittade på varje dag efter skolan under en lång tid i "In bed with madonna". Jag kan inte säga att jag är jätteimpad av showen. Jag önskar att man hade sett henne när hon gjorde sin blond ambition tour när hon gjorde låtarna som de ska låta, inte som något techno tjafs. Några av hennes nya låtar är bra, och hon gjorde många bra grejer, men vissa saker var bara dåliga. Något jag tyckte var ganska tråkit var under en låt där hon hade med fyra dansare som var utklädda som hon såg ut när hon var yngre, och så spöade hon någon av dem och var allmänt nedvärderande mot de gamla karaktärerna. Nog för att det kommer en och annan bra låt nu så är det ju faktiskt pga av hennes gamla låtar och hennes gamla jag som hon är känd. Hon skulle aldrig bli lika känd som hon är idag och den musik hon gör idag. Men självklart är jag överlyckling över att ha sett henne men gör hon en turné till hoppas jag verkligen att hon gör låtarna lite bättre! Kanske som i filmen nedan där hon har en superfin outfit...


Det var skitkul att vara hos Mia och Martin i helgen och träffa dem. Tack så mycket för att vi fick bo hos er och vi bjuder gärna tillbaks om ni vill åka till stockholm! I lördags på dagen åkte vi ut till några klippor utanför göteborg och låg och stekte. Fråga mig inte var för jag har ingen aning om var vi va. Dock har vi bränt oss lite =P. vi får nog ta det lite lugnt med solen nu.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards