Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av C&M - 5 augusti 2009 01:34

Det kommer alltid, förr eller senare, när vi har semester eller är lediga några dagar. Ibland räcker det med att det är helg så har man ju vänt på dygnet. Nu är klockan halv två och vi är vakna, knappt trötta men jag tänker försöka sova ändå. Imorgon ska det ju bli kanonväder, då kan man ju inte sova bort halva dagen. Det blir stranden i morgon!


Igår fick vi besök av kompisar från dalarna. Det var trevligt. De låg över hos oss tills idag och vi har spelat en runda golf. Gick inge vidare för mig.... De har begett sig vidare upp mot böda sand för att tälta några dagar. Till helgen åker vi till Göteborg och ska kolla på Madonna. Det ska bli häftigt att se någon som man har varit så förtjust i under så många år. Nu har hon dock tappat lite och jag tycker det mesta hon har gjort de senaste åren har varit ganska tafatt och meningslöst men ändå ska det bli skitkul att se henne. Mina favoritalbum är True Blue och Ray of Light. Hon gjorde en stark come back där i slutet av 90-talet och Ray of Light är en skitbra skiva. Mina två favoritlåtar är dock från Like a prayer, vilket kanske är lite konstigt i och med att favvo albumet är True Blue. Cherish är en otroligt härlig sång och så den här nedan är underbar.

//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards