Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Semester!

Av C&M - 29 juli 2009 22:11

Det är synd att klaga på livet just nu. Skönt med semester. Inga krav och inga tider att passa. Oftast... Det drar ihop sig till bröllop och jag är ganska nervös... fast just nu är jag mer nervös för att träffa han som ska kompa mig än för att sjunga för 60 pers. Det är ju en riktigt musiker med band och allt. Han kanske blir trött på att jag inte kan hålla takten och sånt... vi får se hur det blir. Möhippa hade vi i söndags. Den blev otroligt lyckad. Den blivande bruden hade skitkul och det var ju det som var tanken. Jag hoppas det är en dag hon kommer ha med sig i tankarna länge.


Idag var vi på bio. Baksmällan. Den var rolig men den hade väl sina dippar, och blev väl lite överdriven ibland. Men nu har vi sett den i alla fall... Nu vill jag se Harry Potter också och Ice age 3 och änglar och demoner också.... men det får vi väl ta senare. De kommer ju på dvd också. 


Lite oroligt är jag också över hur jag ska ha mitt hår på bröllopet. jag vill ju inte se ut som vanligt utan jag vill ju vara fin i håret. Någon som har några tips?


Nu sitter vi i pappas lägenhet och tittar på dödligt vapen 3. idag hittade vi lite sol på östra sidan, men jag fattar inte vad det är som gör att det är klarblå himmel på förmiddagen, mitt på dagen kommer dock molen och täcker himlen för att senare spricka upp och på kvällen blir det jättefint igen. Varför? Vi har båda bränt oss lite. M på ryggen och jag i ansiktet. 


//Semesterfiraren C

 
 
Ingen bild

Therese

29 juli 2009 23:42

Nej, ni måste se Harry på biiiio! Den är så bra! Jag ska nog gå och se den en andra gång på bio.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards