Alla inlägg den 20 juli 2009

Av C&M - 20 juli 2009 22:43

Jag känner mig överhopad av arbete just nu. Fyra dagar kvar till semestern och jag har massor att göra både på jobbet och hemma. På jobbet hinner jag inte för det ringer precis hela tiden. Idag hade vi tio i kö nästan hela dagen. Det är nytt rekord. Det måste lugna ner sig nu annars hinner jag ingenting. Dessutom har jag mycket och göra hemma och det ska hinnas packa också. Vi ska vara borta i flera veckor jag började inte packa i helgen.


Helgen var väldigt lugnt. Lördagen spenderade vi på en filt på gräsmattan här utanför. Vi spelade yatzy. Det var jättemysigt och vi hade trevlig. En sväng till systemet blev det också då vi skulle få lite besök på kvällen. Vi svängde även in på jysk. Jag börjar få så jäkla ont i min rygg när jag sover så jag skulle behöva ha en madrass som är mer förlåtande för ryggen, inte en som gör att jag svankar hur jag än ligger. 


Usch, nu är jag trött. Dagen har varit jävligt jobbig och jag har varit och klippt och slingat håret ikväll. Jag kom hem vid halv nio och sedan dess har jag suttit med jobb så det har inte varit världens roligaste kväll. 


Nu är det snart sova. Jag har svårt att hålla ögonen öppna. 


Grattis på namnsdagen till mamma Margareta och till mig själv och till alla andra som heter Margareta.


Nu är det bara fyra dagar kvar, nästa måndag behöver jag inte kliva upp och gå till jobbet!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards