Alla inlägg den 8 juli 2009

Av C&M - 8 juli 2009 19:54

Varför får man håll? nån som vet? Jag blir så jäkla trött på att få ont i sidan varje gång vi är ute och går och joggar. Det är väl ok så länge det håller sig i sidan, men när det blir förjävligt, när det gör ont upp vid nyckelbenet går det ju knappt inte att fortsätta. I dag åt jag kanske lite dumt innan. En bit tunnbröd, ett halvt äpple och lite vätska. Fick håll direkt. igår åt jag bara ett äpple, en halvtimme innan. Fick håll ganska omgående då också. Vad fasen beror det på?


Ja, ja... vi har i alla fall bestämt oss för att det är hårdträning som gäller nu. Jag ska ner ett några kilo till semstern. Typ tre kanske... Micke säger 5 men jag tycker det är lite mycket. Känns lite ouppnåligt. Men 3 kg känns helt realistiskt. Det gäller bara att hålla sig från godis. Känns lite svårt just nu när jag är så fruktansvärt godissugen. Men det ska nog gå.... hoppas jag...


12 arbetsdagar kvar till semestern...


//C

Ovido - Quiz & Flashcards