Alla inlägg den 21 juli 2009

Av C&M - 21 juli 2009 23:08

för jag håller på att gå upp i bitar av stress. Förra veckan var det stressigt, den här veckan har hittills varit helt galen. Vi hinner inte gör nånting annat än att svara i telefon. det ringer helatiden och det är mellan 8 och 10 i kö konstant. Kunderna får vänta i upp till 45 minuter för att få hjälp. Jag tycker synd om dom. Dessutom får allt annat man behöver göra vänta. det finns inte en chans att vi hinner med våra andra uppgifter. Det här gör att jag blir stressad, och jag är väldigt svårstressad. Jag satt kvar en timme på jobbet idag, och jag har jobbat hemifrån i kväll. Jag ser ingen chans till ljusning imorgon så jag är ledsen men när semestrarna är över kommer det vara kaos hos oss. Ibland får jag ett tryck över bröstet, ibland ser jag små svarta prickar som inte finns mer än i mina ögon. Ibland snurrar det bara i huvudet, det gjorde det i morse. Det är kul att man ger sig ut och kör bil då... Och min mage är inte vän med mig. Jag har ont och det suger i övre delen av magen. Kul, kul... Men semestern är runt hörnet men den har aldrig kännts längre bort. Det är ju kul att jag inte är nervös för att sjunga på bröllopet i alla fall........... Det gör ju saken enklare.............


3 dagar kvar


//C

Ovido - Quiz & Flashcards