Alla inlägg den 2 juli 2009

Av C&M - 2 juli 2009 22:20

Gräset kom! Vilken grej. Nu är det grönt här utanför. det ser så trevligt ut.

 

Det ser lite rutigt ut och det känns nästan som konstgräs när man går på det men det är MYCKET trevligare med gräs än sand och grus.

 

Min solros ser inte så glad ut. Den ska planteras om, men min blomlåda trivs och tomatplantan har fått några små söta tomater. I köksfönstret har jag en tomatplanta som jag skulle behöva plantera ut, men nu med det dåliga vädret som ska komma, blir vissnar den väl om den inte får värme. 


Idag har vi varit ute och gått i solskenet. Det är så mysigt, vi var ute och gick igår också, det blir nästan en timmes promenad när vi är ute. Dock har jag lite ont i mina ben, dels i muskelfästena på låren och baksidan av högerlåret. Dessutom kände jag en smärta i jumsken som jag inte har känt förut.... det är inte så kul. Annars har dagen varit lugn, kvällen också. Nu tittar M på Fringe, en serie som jag inte tycker är så spännande men han gillar den. Vi såg på dokumentären om Stig Bergling nyss också, vilken obehaglig människa... vem kan göra så som han?


16 arbetsdagar kvar till semestern!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards