Alla inlägg den 7 juli 2009

Av C&M - 7 juli 2009 23:27

Det är så kul att ha gräs nu. Fast det har varit lite tråkit väder så vi har inte kunnat utnytta det så bra. i söndags satt vi ute en stund och nöjt av att det inte var grus längre, tills killen mitt emot fick besök av hela familjen och massa ungar. Då kände jag mig som en pensionär och gick in. Dock var solen borta också så det blev lite kallt. Jag skyller på det.

 

Katterna fick vara ute lite i söndags också. De käkade massa gräs och jag väntade på att de skulle börja spy här. Katter brukar ju göra det när de har ätit gräs de inte är vana vid. Men ingen har kastat upp... De var så lyckliga ute.

 


Det är mycket på jobbet nu. Det ringer hela tiden och är kö i stort sett jämt. Kunderna har semester och ringer oss för att fixa sina larm. Jag fasar för de kommande två veckorna... Sen får jag en välbehövlig semester.


13 arbetsdagar kvar nu....


//C



Ovido - Quiz & Flashcards