Alla inlägg den 1 juli 2009

Av C&M - 1 juli 2009 22:59

Imorgon händer det oväntade... vi kommer att få gräs. De flesta av våra grannar har redan fått det, nu är det bara vi och ett par till som väntar sedan är det klart. Det ska även asfalteras här ute i morgon så till helgen är det nog klart.

 

Bilden är kanonbra tagen av mig, blixten hamnade helt fel men jag ville inte rusa runt ute i skymningen och ta kort och blixtra på. 

 

Det ser fasen så mycket trevligare ut med gräset, men man har ju vant sig lite vid gruset och det har känts som att det aldrig kommer att bli något gräs. Vi har ju bara bott här en månad så jag tycker synd om de som har levt i gruset sen i vintras. Stackarna!


Imorgon kommer bilder på vårt gräs. 


Annars händer inte så mycket. Jag går och väntar på helgen då kompisar från förr som nu bor i Gbg ska komma och hälsa på. Det ska bli så roligt att träffas!! När man har något att se fram emot så går veckorna snabbare än vanligt. Redan torsdag imorgon sedan är det dax för fredagsmys, om det så är det sista jag gör. Det är slut på veckan, dags för fredags myyyyyyys.... Eller nåt.


17 arbetsdagar kvar till semestern!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards