Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av C&M - 30 oktober 2010 18:01

I natt sov vi 12 timmar. Vid halv tolv i går kväll gav jag upp och gick och la mig. Vid kvart över nio vaknade jag av en katt som kom och buffade mig i huvudet och när jag inte reagerade så började han bita mig lite i huvudet och sen tvättade han mitt hår. Då vaknada jag till och kände hur kissnödig jag var. Gick på toa, höll på att somna där och gick och la mig igen... sov till halv tolv. Vaknade och var fortfarande trött som en gnu. Vi lufsade runt lite här hemma, plockade lite och gjorde oss iordning och drog in till stan.


Vi drog till Östermalmshallen och köpte fin entrecote som ska stekas och avnjutas tillsammans med bakpotatis och lomanders bearnaisesås ikväll. Hälsokost! Imorgon ska vi köpa gymkort så det är väl sista natten med gänget... eller nåt. Vi fick ett erbjudande från stället vi var medlemmar förut om att bli medlemmar igen och betala 179kr/månad. med tanke på att det kostade 299/månad sist så känner jag att det finns inga ursäkter längre. Om jag slutar köpa chailatte från espresso house typ varje dag så tjänar jag in pengarna jag lägger på gymkortet på en vecka. Nu ska vi komma iform till bröllopet.


Vi har a little perdicament... Vi vet inte om vi ska hyra en buss som tar gästerna från kyrkan till festplatsen eller om gästerna ska få ta sig själva till festlokalen. Om vi hyr en buss, ska vi då ha en som tar gästerna därifrån också då?

Det här är lite knepigt att bestämma....


//C

Ovido - Quiz & Flashcards