Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av C&M - 5 oktober 2010 22:14

Härligt med Desperate. Nu är det igång. Vad ska hända med Paul Young och ska Gaby och Carlos lyckas hålla sina hemligheter hemliga? Hur ska det gå? En hel spännande säsong framför oss.


Just nu löste M mysteriet med hur man spelar in från vår tv med inbyggd video. Lycka! Nu kan vi spela in nya säsongen med Biggest loser när vi är och simmar. Vilken hjälte här är min älskling. Vad skulle jag göra utan dig?


Vi har blivit riktiga svenssons. Jag ligger redan i sängen förberedd för att sova. Förut gick vi och la oss vid halv tolv... ibland närmare tolv. Går somnade vi kvart i elva. Jag var helslut i går, men var ändå lika trött som vanligt i morse. Hoppas jag blir lite mindre trött ju mer jag förstår av nya jobbet. Det har varit lite stressigt på sistonde så jag ser fram emot en lugn helg med trevligt sällskap och kanske hälsa på en liten bebis. Vi ska kolla på en lokal också. Spännande! 


//C

Av C&M - 5 oktober 2010 20:00

I kväll börjar det... desperate housewives! Tjoho!! som även följs av Cougar town. Me like! I morgon är det dags för Grey's Anatomy, som jag har längtat. Mina serier börjar äntligen. Hur skulle jag klara mig utan mina serier? I morgon ska jag prova klänning igen. Ska bli så roligt! Jag hoppas den är lika fin som förra gången  .


//C

Ovido - Quiz & Flashcards