Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av C&M - 14 oktober 2010 21:18

Eller vad säger du Reinfeldt? Var vi inte medlemmar i EU när sossarna satt vid makten också? Ganska dålig ursäkt. Regeringen blir större för att det inte ska bli bråk inom alliansen. De måste ha mycket folk för att alla ska få sina viljor igenom. Lite lekstugenivå på det. Varför ska alla andra myndigheter dra ner på personal och bli mindre tillgängliga för medborgarna om regeringskansliet ska ha så mycket personal?


//C

Av C&M - 14 oktober 2010 20:19

Oj vad det ska bli trevligt med lite helg. Fast den går ju alltid så fort så det säger väl bara swoooch och sen är den slut. Men det gör inte så mycket. Jag trivs bra på mitt nya jobb så det är roligt att gå dit varje dag. Just nu jobbar jag 07.45-16,45, vilket är jätteskönt för då kan jag gå vid kvart i och missar de värsta köerna. När man kommer en bit på min väg hem börjar köerna. I vanliga fall när man slutar fem börjar köerna ganska omgående.


I helgen blir det en sväng till Dalarna. Vi är ute och åker ganska ofta nu. Det är jättekul att träffa alla men det är skönt att vara hemma och ta det lugnt ibland också. Det blir tid för det också.


Det var en försäljare här från Securitas direct förut. Han presenterade sig som om han kom från Securitas och jobbade med larm och sånt. Jävla skitsnack, han kom inte alls från Securitas, han kom från Securits direct. Det är inte samma sak. Not at all. Ni som blir påhälsade av dem ska veta om att Securitas och Securitas direkt inte är samma sak. De luras på det sättet.


Love to you all!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards