Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av C&M - 8 oktober 2010 22:56

Är inte riktigt lika intresserad av Idol som C är så kollade runt lite på youtube och hittade två roliga klipp där Beatles och Paul är lite "obekväma" mot brittiska kungahuset;



Är lite kul för en Beatlesnörd som mig i alla fall.....och min bror   


//M

Av C&M - 8 oktober 2010 22:18

Det här var tider det. Jag får rysningar när jag tittar på det och fäller kanske en liten tår... Viktor, David, Rasmus, Vingelben, Santin, Bagarn... vilket lag. Kommer det hända igen eller blir det som för Hammbary? Ett guld sen inget mer? Jag hoppas verkligen inte det. Kalmar har ju gått ganska bra åren efter guldet. Bara att bygga upp igen... De gör ju i alla fall ingen AIK

C

Av C&M - 8 oktober 2010 20:50

Sitter och kikar på idol och han den senaste som sjöng, Daniel, var ju riktigt duktig. Fast versionen han gjorde på Golden slumbers i kvalet var inge vidare hörde jag nu. Det här är bättre   



De flesta har varit duktiga ikväll. Det var hon den där Varg som inte var så väldigt bra men annars är jag mycket positivt överraskad. Vi får väl se hur det går framöver.


//C


Ovido - Quiz & Flashcards