Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av C&M - 28 oktober 2010 20:16

Äntligen har alla mina tv program börjat. Desperate, Grey's, Lyxfällan, CSI, Idol, The Big bang theory... alla härliga tv program som gör att veckorna går lite snabbare. Det är så bra! Jag har alltid varit en riktig tv tjej. När jag var liten fanns inte datorer så då tittade man på tv när man inte lekte. Nu verkar det som att barnen bara sitter framför datorn. Leker de nåt överhuvudtaget? (är överhuvudtaget ett ord eller tre?)


Imorgon är det fredag och jag velar mellan att gå med jobbet ut och käka eller åka och simma och sen har en härligt fredagskväll med tacos och idol. Jag vet nog vad jag vill göra men vad bör jag göra?


Det här är min absoluta favvolåt just nu. Den har en 80-tals depech mode stämning över sig som är så skön.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards