Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av C&M - 21 oktober 2010 20:27

Idag har jag lärt mig hur man gör en pdf fil av ett worddokument och jag har även lärt mig hur man laddar ner office 2010 och får igång det. När vi köpte datorn fick vi sån där 3 månaders testversion men nu har den gått ut och  med M som styrelseordförande i vår brf förening behövde vi ha lite word som han kan skriva protokoll och andra grejer. Kan även vara bra att ha till annat...


Igår bytt älskligen till vinterdäck på bilen. Vi har inte så väldigt mycket dubb kvar, eller rättare sagt, ingen dubb alls nästan. Det sticker inte upp någon dubb nästan i alla fall. Den tar kanske ändå... och 4 vinterdäck för 4000kr har man ju inte sådär jättestor lust att köpa när man planerar ett bröllop. Mönsterdjupet på däcken är är bra fortfarande så jag tror de håller en säsong till.


Om lite mer än 7 månader gifter vi oss . *Lycka*


//C

Ovido - Quiz & Flashcards