Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av C&M - 7 oktober 2010 21:21

Förra helgen bet jag mig på insidan av läppen, precis vid munhåleöppningen. Det blev en härlig blåsa, nästan stor som en 10öring (jag tror och hoppas att alla vet hur stor en sån var) och den gör förbannat ont. Jag har svårt att prata och det gör så ont att äta och borsta tänderna. Den ligger precis vid en hörntand och när jag sover så fastnar den mot tanden och när jag drar bort läppen så blåsan släpper från tanden gör det så jävla ont så jag vill dö lite. Jag har varit febrig ett par dagar och lite yrslig och läste just att blåsor i munnen kan påverka allmäntillståndet så kanske har det med varandra att göra. Jag vill bara att den ska försvinna nu och jag måste gå till jobbet i morgon så jag skiter i om jag fortfarande är dålig. Jag kan inte hamna mer efter.


Kollar på lyxfällan nu. Gillar de nya programledarna. De är inga Jonny och Mattias men de är bra ändå. Jag fattar inte hur man kan dra på sig så jävla mycket lån. Vi sökte ett lån nån gång och då sa GE money bank, tror jag det var, nej för vi hade ett lån sen tidigare. Det var jäkligt skönt så här i efterhand, men jag förstår inte hur de nekar oss men kan bevilja några som har 600 tusen i lån sen innan, ett nytt lån... Konstigt det där.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards