Alla inlägg den 3 april 2011

Av C&M - 3 april 2011 23:05

Jag satt och kollade igenom en del bilder i Ms telefon, och såg det här som han tog på mig igår när vi fikade inne i stan. Jag kan inte låta bli att reagera på mina ögonfransar. Tänk va lite macara kan göra. I och för sig så kan väl inte de förlänga men de kan se till att hela fransen får färg. Shit, jag hade ingen aning om att de var så långa... eller så är de inte så långa och jag ser i syne... i don't know...


//C

Av C&M - 3 april 2011 14:13

Jag blir så nedslagen varje gång jag ska köpa nya kläder. Det beror inte på att jag inte hittar nya kläder utan när jag ska betala. Jag är kanonnöjd med att ha gått ner 30kg och kan hitta bra kläder i olika butiker. Glad i hågen går jag och ska betala och så står hon där... den där pinnsmala tjejen som finns i varje klädaffär och så ska hon ta upp och vika ihop mina kläder. Om hon skulle ta på sig mina kläder skulle de se ut som säckar på henne. När hon tar upp dem och håller dem framför sig ser jag hur jäkla stor jag är och hur stora kläder jag har. Det trampar ner mig i botten varje gång. Det är inte längre nedslående att prova kläder, det är jobbigare att betala dem. Hur kommer det sig att det alltid, med några väldigt få undantag, är smala tjejer som står bakom disken i klädbutiker. Det är sällan tjejer med kurvor. Sånt här får mig att må skitdåligt och helst vilja handla alla mina kläder via nätet.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards