Alla inlägg den 24 april 2011

Av C&M - 24 april 2011 21:52

Nu är vi back in tha hood. Efter en liten vistelse i Kalmar över påsk är vi hemma igen och ska ta det så lugnt vi kan i morgon. Helgerna när man åker bort såhär blir sällan lugna och sköna helger utan ganska hektiska och lite pressande när man vill hinna med att träffa alla men hinner inte med. Då känner jag mig otillräcklig och som att jag sviker personer i min omgivning. Det är inte roligt.


Just nu tittar vi på snooker och det är en man med och spelar som har långt skägg, och skägget har delat sig av hans kö. De tser jätteroligt ut. Vill ni kolla hur han ser ut så heter Rory McLeod. Jag hittar ingen bra bild på hon med det långa skägget...


Bröllopet närmar sig med stormsteg. Idag har två saker till löst sig, nu är det bara ett antal andra grejer som ska falla på plats... Fan, det är ju bara en månad kvar...


Nu är jag trött. Tror jag ska gå och lägga mig.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards