Alla inlägg den 6 april 2011

Av C&M - 6 april 2011 19:27

Så fort snön försvann var de igång... de där jävla ungarna som bor häromkring. Jag gnällde lagomt mycket på dem förra året och jag tror det kommer bli lika jävligt iår. De står precis utanför vårt fönster med sin jävla fotboll och sparkar. Hörs det nåt då undrar ni kanske. På det kan jag svara: JA för fan!!! det låter förjävligt. Det är inte helt ljudisolerat här så varenda jävla träff på bollen låter som en hög smäll i en bildörr varje gång. Ungjävlar!!!!!!!!!!!!!! Fast egentligen ska jag väl inte gnälla på dem, de vet inte bättre. Det är deras jäkla morsor och farsor som inte har vett att säga till dem att hålla sig på bollplanen som faktiskt finns i området. De låter dem hållas, så de sparkar boll mellan husen, vid bilarna och våra fönster. Jag blir galen snart. De höga elräkningarna och de kalla vintrarna gör inte att jag vill flytta men ungarna och deras jävla föräldrar gör att jag vill packa ihop och dra på en gång!!!!!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards