Alla inlägg den 9 april 2011

Av C&M - 9 april 2011 20:39

Äntligen blev det helg. Det har varit en lång och intensiv vecka. Fullt ös hela tiden både dag och kväll har det känts som. Därför blir det så konstigt när det blir helg. Då behöver man inte stressa längre, eller åka till jobbet. Det tar liksom stopp. Lite ovant blir det. Jag tror det här gör att lördagarna blir väldigt konstiga för mig. Det tar sån tid att vänja sig vid att jag är ledig.


Idag var vi inne i stan och träffade M å D och lille C och fikade på Espresso house. Där har jag hittat en otroligt farlig fälla när man ska gå ner i vikt. Frapino. Oj va gott det är. Nån form av milkshake men med is och grejer. Mmmmm va gott det är. Den påminner om Frappuchinon från Starbucks, som jag är så ledsen för att jag bara får köpa om jag ska åka utomlands eftersom det bara finns på Arlanda här i Sverige. Därför får jag nöja mig med Frapinon, och det är ett väldigt bra substitut.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards