Alla inlägg den 17 april 2011

Av C&M - 17 april 2011 23:43

Jag har en bodylotion som har stått i vårt badrumsskåp ett tag. Den har stått gömd bakom annat ett så jag hade nästan glömt bort att den fanns. När jag smörjer in mig med den kastas jag ett halvår tillbaks i tiden: vår fantastiska resa till Kroatien. Det är så häftigt att en doft kan ta fram så många minnen. Tex mitt Bio+ schampo som jag skrev om för ett tag sedan. Eller lakritsbåtar, doften av såna för mig tillbaks till Nedre Kolbacksvägen i Kramfors och vår granne som jag brukade springa till. Han var en gammal farbror och han hade alltid lakritsbåtar hemma. Ibland lyxade han till det med hallonbåtar också. Jag minns inte riktigt vad han hette... var det kanske Göte? Göte hade också en gammal kontorsstol... ni vet, en sån där gammal, en av de första typerna som var höj och sänkbara, med nåt läskitgt tyg till sits och med armstöd. Aja, nu ska jag inte svamla mer utan avslutar med ett par bilder från Croatia! Hope to see you again someday!

     


//C

Av C&M - 17 april 2011 22:57

Vet inte vad jag ska skriva idag... vill få ut nåt på bloggen men har inget vettigt att skriva så jag lägger in en låt istället.



//C

Ovido - Quiz & Flashcards