Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Nu är jag nervös

Av C&M - 13 april 2011 20:15

Ibland vet jag inte om jag har tagit mig vatten över huvudet. Hur ska jag klara det här? Ibland glömmer jag bort det och så kommer jag på det igen och känner "O JÄVLAR JAG KLARAR DET INTE!!!!!" Nu vill den fega jävlen i mig bara springa... dra så snabbt jag kan och inte se tillbaks. Såja, såja... det är bara en dag... sen är det över. Upp i luften och ner igen... försöka ta sig igenom dagen med huvudet över ytan... Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Lugn och fin... Får jag ta med mig M? När jag är på väg att bryta ihop är han den som plockar upp mig. Klarar jag mig verkligen inte utan honom. Nej.... förmodligen inte.... men nu måste jag det... FAN!!!!


//C

 
 
Ingen bild

M

13 april 2011 21:40

Det kommer gå så bra gumsan....Jag följer med dig nästan in i planet....Och piloterna är duktiga...Dom vill ju gärna hålla sig i luften dom med.....kramar//M

C&M

14 april 2011 19:18

Gulle ♥

 
Ingen bild

therese

14 april 2011 19:45

Vad det än är så kommer du klara det bättre än vad du tror :) Det kommer gå över fortare än vad du tro. Kram!

C&M

14 april 2011 21:33

Tack =) Det är över nu. Har varit ute och flugit och träffat kund. Överlevde flygningen och klarade mötet skapligt tror jag.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards