Alla inlägg den 20 september 2010

Av C&M - 20 september 2010 20:15

På morgonen innan vi lyfte från Arlanda gick vi till Starbucks... det var dumt, mycket dumt. Jag köpte en choklad-frappuccino... oj va gott det var! Nu är jag helt besatt av att hitta någon hint om hur man gör en sån själv. Alternativt åka till nåt ställe där det finns Starbucks. På Arlanda kommer man ju bara in om man ska flyga nånstans och det känns som en ganska dyr frappe i så fall. Jag har sett att en del kaffekedjor här i sverige har frappe också men de ser inte alls ut som den jag köpte. Jag håller på att bli tokig och blir så sur över att Starbucks inte finns nån annastans i Sverige, och överväger att flytta till ett land där jag kan gå på Starbucks och köpa chokladfrappe varje dag...


//C

Av C&M - 20 september 2010 18:28

Baksmälla är väl det rätta ordet efter gårdagen.


Och när man ser den här killen, vars studieskuld inte är stor, så blir man ännu mer mörkrädd. 2:25 in i klippet kommer han igång rejält och uttrycker sin oro. Mycket väl befogat...tycker ni inte? (Obs; ironi)


//M

Ovido - Quiz & Flashcards