Alla inlägg den 5 september 2010

Av C&M - 5 september 2010 23:13


//C

Av C&M - 5 september 2010 19:11

... sa mordbrännaren (obs!! skämt). Vädret ser fint ut!


//C

Av C&M - 5 september 2010 18:53

Det luktar så gott nu! Brödet är i ugnen och det är så ljuvligt. Jag gör mitt filmjölks och sirapsbröd idag igen. Det är supergott, men skulle jag inte vara i gå ner i vikt tagen skulle jag göra ett annat bröd som min kära mamma gjorde när jag var yngre. Det innehöll ljus sirap, vetemjöl och fil. Minns dock inte hur mycket. Det brödet gjorde man i långpanna och det blev så djävlulusiskt gott. Det enda man ville göra var att äta det brödet. Gärna med smör och ost på men det gick lika bra utan. Mums!! Det kan vara nåt i den här stilen.


Nu är våra kissekatter på semester i Dalarna. Jag hoppas de har det bra och jag hoppas skötaren inte har allt för mycket besvär. Här är det lite tomt, tänk att två små katter kan ta upp så mycket plats, men vi får klara oss.


//C

Ovido - Quiz & Flashcards