Alla inlägg den 10 september 2010

Av C&M - 10 september 2010 20:44

C gillar Idol. Jag har mycket svårare för det. Tycker synd om de stackars människor som inte har insikten att de sjunger bedrövligt illa. Jag sjunger inte bra, det vet jag, men när jag krämar på fullt tryck i bilen och sjunger så tycker jag att det låter bra.....men jag VET att utan musik låter det för j-vligt. Tyvärr saknar 80% av Idol-deltagarna den insikten.


Finns bara en kille som lyckats göra en karriär av att inte kunna sjunga; Eilert Pilarm


Killen har ingen sångröst, ingen taktkänsla, engelska som en chimpans och utseende som bara en mor kan älska men han lever sin dröm och släpper skivor. En härlig kille med ett stort Elvis-hjärta.


Javisst ja...Finns en till som gjort karriär utan att kunna sjunga, Håkan Hellström  


Snart är det dags...Heja Leksand...

//M

Ovido - Quiz & Flashcards