Alla inlägg den 25 juni 2010

Av C&M - 25 juni 2010 16:49

Shit va fort tiden går. Nu är det redan midsommar och semestern närmar sig med stormsteg. det känns härligt men lite orättvist att M har semester en vecka innan mig. han har bara 3 veckor kvar, jag har 4. 20 arbetsdagar. Men nästa gång jag får lön har jag semester!!!!!


Det blev inget Öland för oss iår. Vi orkade inte. Våren har varit väldigt tuff och jag måste säga att det är en jäkla tur att det snart är semester. jag är slut i både sinne och kropp och min höft och mitt ben värker. varje gång jag reser mig ur stolen på jobbet är jag så stel så jag har svårt att gå. Ja, ja... nog med klagomål. Idag beger vi oss till södra delen av stan för lite midsommarfirande. Jag har gjort en jordgubbstårta. Vad är midsommar utan en sån?

mmmmmm jordgubbar

    


Här är min jordgubbstårta. Jag kunde inte bestämma mig för hur jag skulle göra med jordgubbarna så alla hamnade i en hög på mitten. Sen blev det bler jordgubbar på ena sidan än den andra. sånt kan störa mig...

Den ser ganska god ut. Ska bli gott att smaka sen.

    


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards