Alla inlägg den 9 juni 2010

Av C&M - 9 juni 2010 20:10

Ingenting kan trigga mig som andra bilister. Varför är det så? Jag kan bli helt galen på folk som beter sig som idioter. Varför måste nån köra i 90 på 50-väg? Varför måste nån köra 60 på 30-väg. Vad är det som gör att människor inte kan hålla hastigheten skapligt? Jag vet, jag är ingen ängel men jag kör inte så jäkla fort som jag ser andra göra. Å så blinkers... som jag har klagat tidigare... varför är det så svårt. Visst, alla kan glömma men fan... alla glömmer inte samtidigt. Är det så jävla svårt att lära sig. Och alla ni som inte fattar hur en rondell funkar, kolla med vägverket eller närmaste körskola, de kan hjälpa er.


Var tog solen vägen? det har varit så fint väder länge nu, men idag är det grått och trist. Kallt också. Men katterna vill gå ut ändå, vilket gör att jag måste lämna altandörren lite öppen och fasen va kallt det blir om fossingarna.


Idag är jag jätteglad för en gammal kompis som har fött en liten pojke. Det är så roligt. Trots att man inte har så väldigt mycket kontakt med vänner som går långt tillbaks så är det så kul när nåt sånt händer.


Nu kom det nån och knacka på dörren. De sålde fisk och lite grillgrejer. JAg tycker det är så smidigt när de kommer och säljer sånt vid dörren. Me like! Köper lite grillkött och fisk!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards