Alla inlägg den 20 juni 2010

Av C&M - 20 juni 2010 23:42

Nu är det bara 24 arbetsdagar kvar till semestern!! Fy fasen va skönt det ska bli. Det börjar verkligen kännas att man har jobbat i ett år nu. lite kortare ledigheter har det väl varit men det är nåt speciellt med att veta att nu kommer jag vara ledig i 3 veckor i streck. Fast 24 dagar är ändå 24 dagar. Jag hoppas de går snabbt.


//C

Av C&M - 20 juni 2010 19:00

Jag vill ha mer, mer, MER! Det var så fint, romantiskt och uppsluppet. Nu är det slut. Det känns som när OS, Fotbolls-VM och andra stora evenemang är slut; helt tomt. Var är de nu? Jag vill se mer. Det är väl det som blir det negativa med att de bjuder så mycket på sig själva. Alla vill se mer. Nu kommer media att kräva mer av dem också. De var ju så generösa med sitt bröllop så varför skulle de inte bjuda in media på massa annat. Jag tror de måste dra ett skarpt streck nu, så inte vår mediakår utnyttjar deras gästfrihet för mycket. De är trots allt människor de också. Det visade de igår, för första gången som jag har sett dem tror jag. Helt obetalbart var det när Victoria och  Daniel dansade bröllopsvalsen och Kungen och Drottningen hade joinat in. Efter det valsade kungen fram till Daniels mamma. Det såg så jäkla kul ut. Jag försökte hitta det på svt.se men de har klippt precis när kungen tar sats och börjar röra på höfterna och bjuder upp Daniels mamma till dans. Alltihop var helt enkelt helt underbart.


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards