Alla inlägg den 7 juni 2010

Av C&M - 7 juni 2010 22:33

Vilken jäkla härlig kommentar i ett inslag på ABC. Den andas framtidstro och optimism. Jag skrattade gott åt den, men det är ju sant. Det firas, hojtas, hoppas och stojas på alla stockholms gator. De orsakar trafikkaos och förseningar utan dess like bara för att fira att var trejde ska ut i arbetslöshet....



//C

Av C&M - 7 juni 2010 19:57

Kalmar FF;s nya arena har fått sitt namn. Flipp eller flopp? Fågel eller fisk?


Hur som helst så kommer många ha en gås, eller var det kyckling, oplockad med Kalmar FF i nya arenan.


Det kacklas en hel del på Kalmar stad om det idag tror jag.....


//M

Av C&M - 7 juni 2010 19:35

Idag fyller min pappa år och skickar honom de varmaste gratulationer.  Bästa pappan som finns. Kram på dig.

Kommer fira honom nästa helg då vi åker upp till dalarna.



Idag skulle även min underbara Mormor Greta fyllt 86 år och saknar henne så mycket. Skulle ju ha ringt två grattis-samtal idag men blev bara ett. Det kändes konstigt.

Men bredvid min säng så sitter den svarta panda-nallebjörn som mormor alltid har haft och den påminner mig om henne varje kväll och hur glad jag är att få haft henne som mormor.


Titta in på min systers blogg för att se ett underbart kort på henne som jag tog för mindre än ett år sedan. Hon lever vidare i oss alla som älskade henne så mycket.


//M

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards