Alla inlägg under februari 2011

Av C&M - 1 februari 2011 20:38

Jag blir så trött. Vid hög fysisk ansträning blir jag otroligt röd i ansiktet. Det blir inte bara rött, det blir djuprött... nästan lila. Det är inte roligt. Inte roligt alls. Jag behöver egentligen inte bli särskilt trött men ändå blir jag knallröd. Skittråkigt. Sen blir jag ju jättelätt röd i ansiktet i övrigt, helt oförklarligt ibland. Inte roligt det heller när folk tror att jag blir generad även fast jag inte blir det... Jag känner stor gemenskap med Kenny Jönsson, detta stoppljusens stoppljus... Det var nästan synd om honom när han spelade i rögle. Grön dräkt och kanonröd i ansiktet hela tiden. Han behövde knappt spela ett byte innan han var knallröd i ansiktet... Jag känner med honom...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards