Alla inlägg den 25 februari 2011

Av C&M - 25 februari 2011 22:59

Efter en lång vecka är det äntligen fredag. Eller, i och för sig har jag inget emot veckorna. Jag trivs så bra med mitt jobb och mina kollegor så jag har är fortfarande glad och uppåt när jag går till jobbet. Ingen ångest och inga tråkiga dagar. Med de kollegorna jag har är det helt omöjligt att ha tråkiga dagar .


Efter två veckors uppehåll från träningen pga skada... ja, ja bowlingsträckning, och en dags sjukdom så var jag på gymet igår och har varit där idag. I går var det inga problem. Klarade ganska mycket. Idag var det värre. Hade ingen kraft och ingen ork. De 5km var mördande. Ville trycka på stopp hela tiden, men jag gjorde inte det! Tog mig igenom 5km på 42 minuter. Dålig tid men jag gjorde det. Stolt!! Dock har jag världens träningsvärk i benen sen igår. Tror det kan ha inverkan på hur det gick att träna idag.


Det går ju inte att låta bli att kommentera Hellners guld igår. Helt makalöst va han körde! De där rycken i backen är redan klassiska. Jag vill bara se det om och om igen! Go Hellner!! Jag ska gifta mig med honom när jag blir stor . Fast först ska jag gifta mig med min egen gulle... som sitter helt klistrad framför ett spel som han redan har klarat. Allt för att få köra bil i New York och skjuta folk... GTA...


God natt folk!


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards