Alla inlägg den 14 februari 2011

Av C&M - 14 februari 2011 20:59

Det är väl bara att inse, jag är skadad. Inte bara psykiskt utan fysiskt också. Jag har gjort något med baksidan på låret. Jag har lyckats träna ganska hårt i flera veckor utan skada, utan ont, utan krämpor... och så går man och bowlar en kväll... och då får man ont i benet. Nu tyckte jag det var bättre idag och drog till gymet. Big mistake! Nu hugger det till i låret varje gång jag sätter ner foten i marken. Det gör ont och jag är skadad. SKIT OCKSÅ!! Jag började optimistiskt och körde på löparbandet, då började det göra ont. Körde på den där andra maskinen alla först, den där där man trampar runt och håller i nå stavar eller nåt sånt... finns nån variant som heter orbi trec. Det gick ganska bra, på löparbandet högg det till i låret. Det var bara att kliva av. Satte mig på cykeln och kände inte så mycket men när jag klev av den hade jag 20 gånger ondare än när jag satte mig. Just nu känner jag mit lite som Christian Ohlson och de andra skadedrabbade idrottarna... hehe....


Nu är det väl vila som gäller.  Jag som skulle köra 4 gånger i veckan. Går på skit...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards