Alla inlägg den 6 februari 2011

Av C&M - 6 februari 2011 19:09

Härlig helg. Lite tråkigt att den kommer ta slut snart. Dags för ny arbetsvecka. Det känns som en evighet till sommaren nu. Det är bara att grotta sig igenom de här februari och mars-månaderna. I april brukar det släppa och börjar blomma och bli grönt. Satan va det känns som det är lång tid kvar. Samtidigt känns det som att det bara är 3 veckor kvar till 4e juni... konstigt det där.


Idag var jag hos en kolloge på en sån där Mary Kay konsultation eller vad det nu kallas. Det var jättetrevligt och jag tyckte de hade ganska bra produkter. Blev lite shoppat men maken vi la är väl kanske inte något man kör på när man ska gå till jobbet, då skulle man väl se ut som en sånhär

Jag gillar smink och det ska bli kul att få hem det jag beställt. I love to sminka mig och greja med nya grejer. Jag köpte en foundation som var riktigt härlig, ett mineralpuder och ett par ögonskuggor. Nu blir jag osäker på om jag köpte nåt mer. Äh, det märks väl... hehe...


Igår fick vi bättre koll på maten till bröllopet. Det känns väldigt skönt.


//C


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards