Alla inlägg den 8 februari 2011

Av C&M - 8 februari 2011 19:49

Usch, min kropp är helt slut nu. De senaste veckorna har jag tränat mycket. Tränat mycket mer än jag nånsin tränat tror jag. Det känns... och till de där människorna som säger att man blir piggare av att träna säger jag bara Screw you! Jag blir bara tröttare och tröttare för varje dag som går. Ni ljuger!! Imorgon blir träningsfri dag. Sen kör jag nog torsdag och fredag igen. Så gjorde jag förra veckan. Jag är stolt över att jag springer/går 5km på runt 40 minuter. Det är stort för mig. Dock har jag inte tagit mig under 40 minuter så det är mitt mål. Får se när det blir. Jag orkar liksom inte springa så långt, och när man går tar det faktiskt längre tid... what a chocker!! Men jag klarar mer och mer. Sen finns det ju alltid såna där som göra att man känner sig mycket sämre... i stort sett varje dag som jag är där kommer är det en annan person där som kör lika länge som jag på löparbandet. Skillnaden är att han kör på 11-12 på hastighet när jag kör mellan 6-9.5 alltså jag pendlar ju mellan att gå och springa. Han kör spring hela tiden... utan att pausa... Skiten är att han nästan alltid hamnar brevid mig.... Då känner jag mig så dålig eftersom jag går mycket, och ibland när jag har sprugit länge kan jag behöva stanna helt. Då känner jag mig värdelös eftersom den jäklen bara pinnar på... hela tiden... Screw him!


Nu, mer gråt-TV... fast idag är tjejen som är med i Sofies änglar så jäkla arg. Det märks så tydligt att hon är arg på allt som har hänt. Det känns som de är där lite väl tätt inpå olyckan. Finns nog många sår där...


//C

Presentation

Omröstning

Röstade du på Sverigedemokraterna?
 JA
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards