Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Kommentarer mottages mer än gärna....eller också är de överflödiga...

Av C&M - 18 januari 2011 21:33

Gå genom gamla bilder på datorn kan vara kul men samtidigt skrämmande. Hade sparat ut skägg i somras och den dagen det skulle åka av så kan man ju inte låta bli att ha lite kul. Så tog den här bilden;

 

Kanske inte så pjåkigt ändå. Eller är ni av annan åsikt? Låt höra i så fall....   


Kanske inte var den bästa bilden på mig men ibland så kan även jag bli skaplig på bild. Bara kolla här;

 

En bra bild där jag faktiskt nästan ser ut som en av dom som jag liknas med. Vem kan det vara tror ni?


Igår kom första vettiga kommentaren av Wikegård; "Innebandy är ingen sport" Klockrent!


//M 

 
 
Ingen bild

therese

18 januari 2011 21:47

Stilig mustasch! Jag tycker du skulle variera dig med den ibland :)

C&M

18 januari 2011 21:51

Det är bara en sak som hindrar mig.....C.

 
Tessan

Tessan

18 januari 2011 23:15

Vad är det med karlar och deras ansiktshår?? Suck..
Den enda jag tycker du är lik på Mustaschbilden är morbros Claes.

Den andra bilden vet jag faktiskt inte vem du syftar på. Tycker mest att du ser ut som.. Du..

http://girlnextdoor.bloggplatsen.se

C&M

18 januari 2011 23:36

Lite Claes är det allt...och ett stänk av Roger när han hade muschen med.....

 
Ingen bild

therese

19 januari 2011 09:36

Äsch, hon får väl köpa sig en lösmustasch om hon är avis på din ;) Jag har överlevt både helskägg och mustasch (inte på mig själv såklart), fast jag tyckte det var underligt i början.

C&M

19 januari 2011 18:44

Nej Therese! nu ska inte du komma här och sätta tankar i huvudet på Micke! ingen mustach här inte!!

 
Ingen bild

therese

19 januari 2011 22:03

Okej'rå ingen mustasch. Jag var så nyfiken på Mickes systerdotter så jag gick in och tjuvkikade lite på Therese blogg, supersöt liten tjej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C&M - 11 februari 2012 20:58

Jag går runt på stan och känner sig som världens tjockaste och fulaste människa. Så går jag in i en provhytt och ser nån i spegeln som faktiskt inte ser så jävla tjock ut... tänker hm... hon ser ju nästan, men bara nästan, ok ut... undrar hur det kän...

Av C&M - 16 oktober 2011 17:21

För två år sedan skrev jag här om att jag va rädd för att en Irit va på gå... Den där jäkla iriten verkar gå som ett klockspel... eller vad man nu säger... Den här helgen fick jag en igen. Den verkar gå på schema. Förra året hade jag inflammationen i...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:42

Det här är roligt. Katten påminner så jäkla mycket om Brutus...   //C ...

Av C&M - 15 oktober 2011 00:19

Det är bara att inse att man blir äldre... Fy fan va tråkigt det är! Att inse att jag spenderade mina twenty something med att vara tjock som en blobb känns ju sådär lagomt kul också. Nu får man liksom göra det man kan för att inte se ut som 7 svåra ...

Av C&M - 8 september 2011 21:27

Usch och fy va tragiskt. En så ung människa och ett sånt förjävligt öde. Jag kan inte ens försöka börja förstå vad hans familj går igenom just nu. Han verkade vara en ganska skön kille. Jag har två minnen av honom som står i särklass från alla andra....

Ovido - Quiz & Flashcards