Alla inlägg den 12 januari 2011

Av C&M - 12 januari 2011 20:13

C har fel vad gäller att det inte går nåt på tv just nu.....För i skrivande stund pågår Mastersturneringen i Snooker från London. Första omgångens sista match mellan Murphy och Cope. Underbar tv-sport.


//M

Av C&M - 12 januari 2011 19:58

Den här tiden på året och på sommaren är det för 17 ingenting på TV. Helt hopplöst tråkiga program. Vad ska man göra då? Min favvosysselsättning är att ligga framför TVn och glo när dagen är på väg att ta slut. Vad ska jag göra ikväll? Lika bra att gå och lägga sig tror jag. I och för sig är jag ganska trött så det vore inte så dum idé.


Usch, nu måste jag dra igång med träningen. Känner på kläderna att jag gått upp i vikt och jag vill ju inte upp i vikt. Jag vill ju ner... Nu måste jag kämpa. Det är så lätt att bara sitta och äta godis och annat onyttigt. I morgon ska jag träna!!


//C

Ovido - Quiz & Flashcards